تولید نسخه‌های پرفورمنس تمامی محصولات تویوتا

0
(0)

در چند سال گذشته تویوتا از نظر لذت رانندگی جایی بین طرفداران خودرو نداشت. محصولات این شرکت سواری کلافه کننده‌ای داشتند و توسط افراد مسن رانده می‌شدند؛ اما در سال‌های اخیر تویوتا مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است. اگرچه خودروهای این برند همواره خوب بوده‌اند اما دیگر تنها به فاکتور قابلیت اطمینان اهمیت نمی‌دهند و می‌خواهند جذاب و هیجان‌انگیز هم باشند.

2579 تولید نسخه‌های پرفورمنس تمامی محصولات تویوتا

البته باید به یاد داشت که منظور از نسخه‌ی پرفورمنس ضرورتاً خودرویی با قدرت چشمگیر و طراحی باابهت نیست. ما می‌توانیم تصور کنیم که هر نسخه‌ی پرفورمنس از محصولات تویوتا دارای نقاط قوت خاص خود خواهد بود و مدل‌های پایه را بهینه‌تر خواهد کرد. به عبارتی به نسخه‌های TRD Pro از پیکاپ ها و شاسی بلندهای تویوتا فکر کنید که برای آفرود بهتر تولید می‌شوند.

2580 تولید نسخه‌های پرفورمنس تمامی محصولات تویوتا

دیگر محصول این خودروساز پریوس TRD جدید است که در ژاپن عرضه می‌شود و از کیت بدنه‌ی آئرودینامیکی سود می‌برد که باعث کاهش مقاومت در برابر باد و بهبود مصرف سوخت می‌شود. اگرچه احتمال معرفی تویوتا کمری GRMN یا TRD با سیستم تعلیق گیراتر و پیشرانه‌ای قوی‌تر وجود دارد اما تمامی محصولات پرفورمنس یکسانی نخواهند داشت. مشتاقیم ببینیم نسخه‌ی پرفورمنس سی‌نا، هایلندر یا راو 4 چگونه خواهند بود.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

به‌روزرسانی تویوتا کراون برای بازار ژاپن

0 (0) تویوتا تصمیم گرفته سدان پریمیوم اندازه متوسط خود را برای ورود به دهه‌ی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما