بکسل تویوتا هایلوکس با ماشینهای اسباب بازی

2.9
(14)

تویوتا به‌تازگی ویدیوی کوتاهی آماده کرده که در آن ۱۵ نمونه مینیاتوری ماشین اسباب‌بازی رادیو کنترلی، یک نمونه واقعی از پیکاپ تراک را به دنبال خود می‌کشند.

Toyota Hilux with Tamiya Bruisers 06 1 بکسل تویوتا هایلوکس با ماشینهای اسباب بازی

در این ویدیو که از یک صحنه  مشابه در دهه ۱۹۸۰ میلادی الهام گرفته شده، تویوتا پیکاپ «هایلوکس» خود را به گروهی از تراک‌های کنترلی تامیا برو‌زِر (Tamiya Bruiser) متصل کرده است. البته هایلوکس در طول سال‌ها، وزن بیشتری پیدا کرده و هم‌اکنون با وزن کلی بیش از ۳ هزار کیلوگرم، چالش یدک‌کشی را برای خودروهای مینیاتوری بسیار‌ سخت‌تر نموده است. خوشبختانه هر کدام از بروزِرها می‌توانند نیروی کششی برابر ۲ کیلوگرم ایجاد کنند؛ نیرویی که برای به حرکت درآوردن تویوتا هایلوکس، مفید واقع می‌شود. تامیا بروزِر یک مدل با مقیاس 1:10 از یکی از طراحی‌های قبلی هایلوکس محسوب می‌شود و وزن آن تنها کمی بیشتر از ۳ کیلوگرم است. این مدل از قدرت کشش بسیار خوبی برخوردار است و به راحتی می‌تواند از پس کارهای سخت برآید.

Toyota Hilux with Tamiya Bruisers 05 1 بکسل تویوتا هایلوکس با ماشینهای اسباب بازی

برای استفاده از این کشش اضافه‌شده، آزمایش‌کنندگان یک وزنه کوچک در پشت قسمت کابین هر کدام از بروزِرها نصب کرده‌اند. یک رابط یدک‌کشی ویژه با ۱۵ حلقه جداگانه در محل استاندارد یدک‌کشی هایلوکس قرار گرفته و به تراک اجازه می‌دهد که با هر کدام از وسایل نقلیه مینیاتوری در ارتباط باشد. پس از وصل شدن کابل‌ها، موتور هایلوکس خاموش می‌شود و گیربکس در وضعیت خلاص قرار می‌گیرد.

Toyota Hilux with Tamiya Bruisers 04 1 بکسل تویوتا هایلوکس با ماشینهای اسباب بازی

به گفته تویوتا، هیچ‌گونه ترفند خاصی برای این منظور استفاده نشده و این یدک‌کشی، نمایش قابلیت‌های واقعی هایلوکس و بروزِر است. البته تنها تفاوت بروزِرها، کنترل توسط متخصصان رادیو-کنترل است؛ کسانی که حرکات خودروها را هماهنگ نموده و از انتقال قدرت بهینه برای انجام عمل یدک‌کشی، اطمینان پیدا کرده‌اند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

بررسی تویوتا آریون 2014

0 (0) اگر خودرویی ایمن و خانوادگی می‌خواهید که از قدرت و امکانات و کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا