خودنمایی تویوتا کراون کانسپت در توکیو

0
(0)

تویوتا اولین جزئیات از سدان مفهومی جدید خود را اعلام کرده است. این خودرو در نمایشگاه خودروی توکیو 2017 حاضر خواهد بود. خودروی مورد بحث، تویوتا کراون کانسپت است که پیش‌نمایشی از مدل تولیدی بوده و این خودرو تابستان سال آینده وارد بازار خواهد شد. اولین نسل کراون در سال 1955 وارد بازار ژاپن شد و پنجمین نسل آن نیز سال آینده پدیدار خواهد شد.

235 1024x724 خودنمایی تویوتا کراون کانسپت در توکیو

نسل فعلی کراون از سال 2012 در بازار حضور دارد بنابراین تویوتا این فرصت را داشته تا نسل جدید کراون را با تمامی تجربیات خود از جمله ارتباطات خودرو به خودرو و سیستم‌های ایمنی پیشرفته بسازد. این خودرو در نوربرگ رینگ نیز تست شده و از معماری جهانی جدید تویوتا بهره می‌برد. این پلتفرم که با نام اختصاری TNGA شناخته می‌شود در سدان کمری نیز بکار گرفته شده است.

236 1024x724 خودنمایی تویوتا کراون کانسپت در توکیو

البته یک احتمال عجیب نیز وجود دارد. شاید نسخه تولیدی کراون نه به عنوان آوالون جدید بلکه به عنوان جایگزینی برای لکسس GS و ES وارد بازار آمریکا شود. همانند GX که بر پایه لندکروزر پرادو ساخته شده، لکسس GS نیز اشتراکات فراوانی با تویوتا کراون فعلی داشته و از همان پلتفرم استفاده کرده است؛ بنابراین استفاده از قطعات مشترک کراون جدید در GS توجیح دارد. ابعاد نسخه کانسپت کراون کمی بزرگ‌تر از نسل فعلی GS است اما ارتفاع دو خودرو یکسان است. انتظار می‌رود لکسس محصول جدیدی برای جایگزینی هر دو مدل ES و GS تولید کند. این برند لوکس ژاپنی تلاش دارد از همپوشانی محصولات خود در کلاس‌های مختلف پیشگیری نماید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

معرفی تویوتا Concept-i در نمایشگاه CES

0 (0) تویوتا در نمایشگاه CES امسال در لاس‌وگاس کانسپت فوق‌العاده‌ای را با نام Concept-i …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما