رونمایی از تویوتا کرولا و لوین پلاگین هیبریدی

0
(0)

تویوتا از فرصت نمایشگاه خودروی پکن 2018 برای اعلام برنامه‌های خود در بازار چین استفاده کرده است.

1414 رونمایی از تویوتا کرولا و لوین پلاگین هیبریدی

این شرکت ژاپنی در همین نمایشگاه از نسخه‌های پلاگین هیبریدی کرولا و لوین رونمایی کرده است. این خودروساز جزئیات زیادی را منتشر نکرده اما تأیید کرده محصولات یاد شده در چین تولید شده و سال آینده وارد بازار می‌شوند. کرولا و لوین اولین محصولات پلاگین هیبریدی تویوتا هستند که در خارج از ژاپن ساخته شده و تنها محدوده حرکتی 50 کیلومتری در حالت الکتریکی دارند.

1415 رونمایی از تویوتا کرولا و لوین پلاگین هیبریدی

از نظر استایل و طراحی ظاهری نمی‌توان به جزئیات خاصی اشاره کرد زیرا اصلاحات بسیار کمی در نسخه‌های پلاگین هیبریدی اعمال شده است. این تغییرات شامل پورت شارژ جدید، عناصر بنفش رنگ و نشان پلاگین هیبریدی روی گلگیرهای جلو می‌باشد.

1416 رونمایی از تویوتا کرولا و لوین پلاگین هیبریدی

جدای از معرفی نسخه‌های پلاگین هیبریدی کرولا و لوین، تویوتا برنامه‌های خود برای عرضه نسخه الکتریکی کراس اوور C-HR/IZOA را نیز اعلام کرد. هنوز مشخصات این خودرو منتشر نشده اما در سال 2020 عرضه خواهد شد.

1417 رونمایی از تویوتا کرولا و لوین پلاگین هیبریدی
در خبری مرتبط هم باید گفت تویوتا در حال کار با شرکای چینی خود به منظور تولید محلی در این کشور و همچنین ساخت قطعات کلیدی خودروهای الکتریکی است. به عنوان بخشی از این برنامه تویوتا ظرفیت تولید سالانه خود برای باتری‌های نیکل-فلز را در سال 2020 به 220 هزار واحد افزایش خواهد داد.

1418 رونمایی از تویوتا کرولا و لوین پلاگین هیبریدی

تویوتا علاوه بر افزایش تولید باتری تأسیسات تست باتری جدیدی نیز در مرکز تحقیقات و توسعه خود در چین افتتاح خواهد کرد. این خودروساز همچنین به‌طور مداوم در حال بهبود زیرساخت‌های تولید محلی خود به منظور ساخت خودروهای الکتریکی در خاک چین است.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیزر مرموز تویوتا FT-AC کانسپت

3 (2) در سی ام نوامبر تویوتا یک خودروی مفهومی شاسی‌بلند و آفرود با نام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما