مشهورترین تویوتا 2000GT

0
(0)

تویوتا 2000GT نمادین که نسخه‌ی آماده‌ی تولید آن در سال 1967 و در چهاردهمین نمایشگاه خودروی توکیو نشان داده شد اولین خودرو با رنگ طلایی بود که چشم‌ها را به خود خیره می‌کرد. این خودرو همچنین در کنار سوپرمدل بریتانیایی یعنی Twiggy جلوه‌ی دیگری داشت.

01 مشهورترین تویوتا 2000GT

پس از نمایش خودرو، تویوتا به پاس قدردانی از این مدل بریتانیایی خودروی یاد شده را به او اهدا کرد. هرچند به دلیلی اینکه Twiggy در آن زمان تنها 18 سال سن داشت و فاقد گواهینامه رانندگی بود، وظایف رانندگی خودرو به مدیر او Justin de Villeneuve سپرده شده بود و اندکی بعدتر مالکیت خودرو واگذار شد و 2000GT بعدتر در نمایش تلویزیونی تولیدی آمریکا با نام “زشت‌ترین دختر در شهر” دیده شد.

02 مشهورترین تویوتا 2000GT

متأسفانه خودرو تغییراتی را در خود دید و رنگ‌آمیزی گرافیکی و دیگر اصلاحات روی آن انجام شد. هرچند حضور این ساخته‌ی تویوتا در تلویزیون محدود بود. بعدها رنگ خودرو به قرمز روشن تغییر یافت و نهایتاً در سال 1981 تویوتای آمریکا این خودرو را خرید و برای بازسازی کامل آن را به مرکزی حرفه‌ای در کالیفرنیا سپرد.

03 مشهورترین تویوتا 2000GT

جالب آنکه رنگ طلایی خودرو تا دو دهه‌ی بعدتر کشف نشد. در این زمان آتش‌سوزی پیشرانه منجر به بازسازی دیگری توسط Shin Yoshikawa شد. پس از نگاه به خودرو Yoshikawa فهمید که این خودرو با رنگ قرمز نامناسب برگرفته از الگوی فراری رنگ‌آمیزی شده است. او قوس کوچکی از رنگ طلایی را در اطراف لولای درب مشاهده کرد.

04 مشهورترین تویوتا 2000GT

زمانی که رنگ خودرو با توجه به کدهای پیشرانه و فریم به دست آمد خودرو فوراً به حالت نمادین ارتقا درجه یافت چراکه تنها یکی از دو دستگاه موجود بود. آن کدها به زندگی اولیه‌ی خودروی تویوتا در سال‌های دهه‌ی 60 اشاره داشتند.
در نهایت تویوتا 2000GT متعلق به Twiggy یک بازسازی کامل را با رنگ‌آمیزی دوباره تجربه نمود. در نهایت 7 لایه رنگ طلایی و سه لایه جلا نیز به خودرو زده شد تا خودروی نمادین تویوتا بیش از پیش چشم‌ها را نوازش دهد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تویوتا سوپرای جدید

0 (0) انتظارها برای دیدار با تویوتا سوپرای جدید واقعاً طولانی شده اما این خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما