لزوم هماهنگی سریع‌تر تویوتا با تحولات بازار

تویوتا اذعان داشته که باید با ارائه طیف وسیعی از محصولات در آینده هماهنگی سریع‌تری با تحولات بازار خودرو داشته باشد.
هفته گذشته این خودروساز ژاپنی مقر جدید خود در تگزاس آمریکا را افتتاح کرد و از این فرصت برای اعلام این موضوع که تأسیسات جدید به ساده‌سازی فرایندها به منظور تطبیق سریع‌تر با صنعت تغییرپذیر خودرو کمک می‌کند استفاده کرد.

مدیر ارشد تویوتای آمریکای شمالی جیم لنتز گفت:

من فکر می‌کنم که تویوتا حرکت سریع‌تری با بازار خواهد داشت. اگر شما بخشی از سازمان فروش بودید باید تیم خودتان را داشتید بنابراین بروکراسی زیادی وجود داشت. ما این امر را ساده‌سازی کردیم و با تغییرات زیاد کارمندان قادر بودیم مهندسان بیشتری را برای تأسیسات خودرو استخدام کنیم و به توسعه خودروهای خود در آمریکای شمالی و برای آمریکای شمالی ادامه دهیم.

این اولین باری نیست که یک مدیر رده‌بالای تویوتا درباره لزوم نوآوری شرکت برای ایجاد جذابیت برای تمامی نسل‌ها صحبت می‌کند.
در ماه‌های پیش نیز مدیرعامل تویوتا آقای آکیو تویودا گفته بود که تمرکز اخیر کمپانی روی دینامیک سواری و طراحی برجسته محصولات به این معنی است که تویوتا دیگر خودروهای کلافه کننده یا فاقد کاراکتر نخواهد ساخت.

همچنین ببینید

احتمال استفاده نسل بعدی تویوتا کرولا از پیشرانه‌ ب‌ام‌و

در دسامبر سال 2011 توافقنامه‌ای بین تویوتا و ب‌ام‌و برای کار روی برخی تکنولوژی‌های دوستدار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با امداد تویوتا