معرفی تویوتا سوپرا با رنگ خاکستری مات در ژاپن

0
(0)

خریداران ژاپنی تویوتا سوپرای جدید می‌توانند خودروی سفارشی‌ای را انتخاب کنند زیرا این خودروساز تعداد 24 دستگاه از کوپه‌ی اسپورت خود را با رنگ خاکستری استورم مات عرضه خواهد کرد. این شرکت برای انتخاب 24 خریدار خوش‌شانس این خودرو اقدام به برگزاری لاتاری خواهد کرد و اسامی برندگان آن‌هم در زمان برگزاری مسابقه 24 ساعته نوربرگ رینگ اعلام خواهند شد.

2635 معرفی تویوتا سوپرا با رنگ خاکستری مات در ژاپن

رنگ خاکستری استورم مات منحصر به تریم RZ سوپرا بوده و این مدل در ژاپن فول ترین نسخه‌ی سوپرا محسوب می‌شود. مدل یاد شده به پیشرانه‌ی 6 سیلندر توربوی خطی مجهز است. این اولین باری است که تویوتا خودرویی را با رنگ مات عرضه می‌کند. تنها ویژگی خاص این خودرو همان رنگ بدنه است. سوپرا با این رنگ بسیار خاص جلوه می‌کند و انحناهای آن به‌ویژه در بخش گلگیرها و کاپوت برجسته و جذاب به نظر می‌رسند.

2636 معرفی تویوتا سوپرا با رنگ خاکستری مات در ژاپن

ظاهراً تویوتا در چند وقت اخیر به استفاده از رنگ‌های مات بسیار مشتاق شده است. علاوه بر عرضه‌ی 24 دستگاه سوپرا با رنگ خاکستری استورم مات، اخیراً لکسس یک دستگاه LC 500h کانسپت را به نمایش گذاشته که آن‌هم رنگ نارنجی مات را داشته است. البته این برند ژاپنی برنامه‌ای برای عرضه‌ی گرندتورر لوکس خود با این رنگ برجسته ندارد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیزر مرموز تویوتا FT-AC کانسپت

3 (2) در سی ام نوامبر تویوتا یک خودروی مفهومی شاسی‌بلند و آفرود با نام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما