نسل جدید تویوتا لندکروزر و لکسس LX در راه است

3
(2)

نسل کنونی تویوتا لندکروزر از سال 2008 در بازار حضور دارد و با شرایط فوق‌العاده رقابتی فعلی بازار اس‌یووی‌ها، عملاً خودرویی قدیمی محسوب می‌شود اما به‌تازگی گزارش شده که نسل جدید این اس‌یووی مشهور ژاپنی در راه است. یک وب‌سایت ژاپنی بنام «Best Car» ادعا کرده است که نسل جدید لندکروزر در پاییز سال 2020 معرفی خواهد شد. همچنین همین گزارش گفته است که شاید پیش از معرفی رسمی نسل جدید لندکروزر، کانسپتی به‌عنوان پیش‌نمایش از شکل کلی آن در نمایشگاه توکیو در اواخر اکتبر امسال رونمایی گردد.

2567 نسل جدید تویوتا لندکروزر و لکسس LX در راه است

نسل جدید لندکروزر روی یک شاسی نردبانی فولادی بروز شده ساخته خواهد شد اما در زیر کاپوت آن یک پیشرانهٔ 3.5 لیتری V6 توئین توربو جایگزین موتور 5.7 لیتری V8 تنفس طبیعی کنونی خواهد شد. انتقال نیروی این پیشرانه نیز بجای گیربکس هشت سرعتهٔ فعلی توسط یک گیربکس 10 سرعتهٔ اتوماتیک جدید صورت خواهد گرفت درحالی‌که احتمال ساخت نسخهٔ هیبریدی آن‌هم وجود دارد. لندکروزر همچنین به جدیدترین نسخه از تکنولوژی کمک‌رانندهٔ تویوتا بنام Safety Sense مجهز خواهد بود که شامل سیستم‌هایی چون تشخیص عابرین پیاده در شب و سیستم جلوگیری از برخورد می‌شود.

2568 نسل جدید تویوتا لندکروزر و لکسس LX در راه است

ساخت نسل جدید لندکروزر به این معنا است که پسرعموی لوکس آن یعنی لکسس LX هم تغییر نسل خواهد داد ولی فعلاً جزئیات کمی در مورد مشخص است. در نسل جدید این اس‌یووی‌ها، طراحان تویوتا تلاش بیشتری برای متمایز کردن آن‌ها از یکدیگر انجام خواهند داد درحالی‌که انتظار می‌رود در کابین آن‌ها نیز از متریال بهتری استفاده شود. Best Car ادعا کرده که تویوتا به‌طور هم‌زمان در حال توسعهٔ هردوی این خودروها است که این یعنی نسل جدید لندکروزر و لکسس LX با فاصلهٔ کوتاهی از یکدیگر معرفی خواهند شد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

همچنین ببینید

تیزر مرموز تویوتا FT-AC کانسپت

3 (2) در سی ام نوامبر تویوتا یک خودروی مفهومی شاسی‌بلند و آفرود با نام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما